ACTIVITATS DE L'ENTITAT I FAMILIARS

muntatges mòbils amb llosetes 5x5

ELS TALLERS DELS DIJOUS
SETEMBRE I OCTUBRE

Collages i harmonia de colors:
Un color primari (un més fort i un més fluix)
i el seu color complementari

Creacions artístiques amb tres tires de paper

DELÍCIES COLOMENQUES

PARC DE LES ARTS, CASSÀ DE LA SELVA

PAELLA DE PRIMAVERA, MAIG 2018

BENVINGUT, ESTIU!!!
Parc de Can Zam, al costat de llac, amb coets, petards, coca i beguda fresca.

INGUT, ESTIU!!!

DIADA DE L'ENSENYAMENT I PAELLA DE PRIMAVERA
14 de maig de 2017 Una jornada ben plena i agradable, participativa i amb un menjar exquisit!
OCTUBRE 2016: VISITA GUIADA A LA CASA DE LES AIGÜES DE MONTCADA Vint-i-tres persones, grans i infants, hem disfrutat d'una visita guiada a la Casa de les Aigües de Montcada el diumenge 16 d'octubre.
SETEMBRE 2016: COLLSEROLA. De Castellciuró a Olorda i pedreres. 18 caminadors, adults i infants. Una jornada molt agradable i un dia molt net i amb bona visibilitat.
SORTIDA AL SOT D'EN BAC I LES DUES GERMANES 13 de desembre. Des de l'estació del Figaró. Hem estat 14 persones entre grans i petits. Hem trincat per les roques, hem esmorzat sota d'una balma... La cascada quasi seca, que fa molt de temps que no ployu. Un molt bon dia!
CUINETES DE TARDOR Dia de tardor primaveral amb plats boníssssims! Receptes fetes amb carabassa, cols de Brusel·les, codonys, mangrana, poma, castanyes, bolets, butifarra i pollastre, i amb carabassa, i amb carabassa... 28 persones, molt bona companyia... i fins que el sol que s'ha amagat darrere les muntanyes ens ha fet fora.
6 de maig: TALLER PRÀCTIC AMB PLANTES MEDICINALS DISSABTE 20 DE JUNY: Solstici d'estiu a Can Zam CAMINADA PER LES FIGUES DE MORO DE CAN BUTINYÀ
23 de maig, tarda bonica i clara per fer fotografies i passejar en companyia. 14 persones, grans i petits hem gaudit d'aquestes imatges insòlites: Pinedes de pi pinyer, amb sotabosc de figueres de móro!
LA CALÇOTADA...! que havien quedat les fotos amagadetes en un racó! Això va ser el diumenge 1 de març a Cal Nano (amics Lurdes i Fer) a Tordera.

SOPAR D'HIVERN Desembre 2014

LLUNA PLENA DE SETEMBRE'14
Passejadeta per una ruta de fonts i arbres monumentals al nord d'Alella, platja de Montgat, sortida de lluna plena, xàfec... i cap a casa!!!

TALLER DE BIJUTERIA
Producció del taller de bijuteria. Part d'aquestes joies es vendran a la Diada de l'Ensenyament, l'11 de maig

CALÇOTADA A TORDERA

TALLER DE TRAPILLO
Com que la cosa marxa, continuarem després de festes. Ara ja tenim molt de material a punt i cosetes començades i algunes idees per anar provant. Així que si algú més s'anima, ens retrobem el dijous 10 de gener de 2014 a l les 17,30 h al nostre local del carrer Tarragona 12 baixos.

10 de novembre.
Ens sumem a l'activitat de la Plataforma per la Defensa de la Serralada de Marina i Can Zam: FORA VALLES!!! que ja fa 4 anys que es van acabar les obres de la línia 9 del metro i encara estem amb mig parc només! quina barra!! També hem ensenyat a jugar a les bitlles finlandeses.

setembre 2013 Visita a les coves de salnitre de Collbató FESTA MAJOR 2013 TORNEN LES BARRAQUES DE LES ENTITATS!
El diumenge dia 1 de setembre oferim un sopar de tastets DELÍCIES COLOMENQUES amb la col·laboració de socis i famílies dels infants a l'espai de Joves amb Iniciativa. juliol 2013 Sopar d'estiu JUNY 2013
CAMINADETA DE TARDA-VESPRE PER LA SERRA LITORAL. TEIÀ.

FEBRER 2013
CALÇOTADA A TORDERA TALLER DE MATEMÀTIQUES 16 DE JUNY: SOPAR D'ESTIU A LA FRESCA DEL CARRER Encara que només vam ser 37 persones, la veritat és que s'hi estava molt bé i fresquet, sopant i xerrant al carrer tranquil·lament... 10 DE MARÇ: LA DOLORES ENS FA UNES MIGAS ABANS DE L'ASSEMBLEA GENERAL, FANTÀSTIQUES! 4 DE MARÇ: CALÇOTADA A TORDERA Aquí teniu algunes fotos dels exteriors de la casa de Vallcàrquera, on volem anar aquesta pàsqua. Per veure fotos de l'interior entreu a aquest enllaç: http://www.vallcarquera.cat/ És a prop, hi ha tren a la vora, està al peu del Montseny, a un parell de quilòmetres del poble del Figaró... i és un entremig d'una casa de colònies i una casa de turisme rural: dormitoris de 4 o 6 amb bany a dins, sales d'estar amb butaques, menjadors amb cadires còmodes... Ja que l'entitat compleix 30 anys, ens donarem el gust. El preu de cost és de 120 € per als quatre dies, pensió completa i transport. A partir d'aquí ja us podem dir que als infants se'ls deixa ja d'entrada a 100 € i farem tot el que poguem per a que ningú que vulgui anar-hi es quedi sense anar-hi. Comenceu a fer un primer pagament de 25 € per reservar plaça.

COPA DEL REI

CAMINADA PER LES TINES DEL FLEQUER

DIUMENGE DIA 13 DE NOVEMBRE
AMB SORTIDA DE DAVANT DEL LOCAL A LES 8,30

les fotos són a la pàgina de caminadors

DIADA DE L'ENSENYAMENT
El diumenge 29 de maig vam tenir un estand a la plaça de la Vila dins de la Diada de l'Ensenyament. Moltes gràcies als nois i noies, als monitors, a les mares i pares i als socis que hi van participar!