SORTIDES AMB NENES I NENS

PARC DEL LABERINT
Desembre 2017, amb un dia radiant, blau, brillant i primaveral!

EL MASNOU
Divendres 23 de desembre de 2016: platja d'hivern, magnífica! Un dia radiant, asolejat, blau... Molt bon ambient, relaxats tots, hem buscat petxines, jugat a pilota i amb el volador, hem fet pous i túnels. Hem anat en tren, hem pres un refresc en una terrasseta i ens hem mullat els peus al mar!

COMENCEN LES TARDES D'ESTIU 2016!! PRIMERA SETMANA: PARCS DE LLOREDA. PLATJA A BADALONA.

SEGONA SETMANA DE TARDES D'ESTIU: Dimarts, excursió cap a la font del Tort i visita al viver. Dijous, piscina-llac de Can Dragó.
TERCERA SETMANA DE TARDES D'ESTIU Dimarts: Parc central de Nou Barris
CINQUENA I ÚLTIMA SETMANA DE TARDES D'ESTIU 2015 Havíem d'anar a la platja, però el dia no acompanya. El cel és tot negre, fa vent i ens exposem a no poder banyar-nos si hi ha bandera groga o vermella. Així que canviem de plans i anem a la Bolera de la Maquinista. I lúltim dia, Pic Nic de comiat a La Bastida i regalet de record.
Bon estiu a tothom!!!
QUARTA SETMANA DE TARDES D'ESTIU Descobrint el Rec Comtal des de la mina de Montcada fins més enllà de La Ponderosa. Aigua fresca i netíssima... I dijous, de guiris per Ciutat Vella: Museu del Mamut, parc de l'Estació del Nord... i Shakespeare a la fresca!
SEGUIM AMB LES SORTIDES DE JULIOL: Parc de la Ciutadella i barquetes, Piscina-llac de Can Dragó, Parc de la Trinitat. JULIOL:SETMANES 1 I 2 DE TARDES D'ESTIU. Museu de les termes romanes. Parcs de Can Solei i Ca l'Arnús. Platja. Taller culinari. Parc de Can Zam. ABRIL 2015: De l'estació del FIGARÓ a l'estació de la GARRIGA seguint el riu Congost. DESEMBRE 2014: VILANOVA I LA GELTRÚ Visita al museu del ferrocarril, parc i platja, port... amb un dia assolejat i preciós! BOLERA: Dissabte 22 de novembre anem a la bolera de la Maquinista. És una activitat del programa de sortides mensuals que compten amb una subvenció de Joventut de la Generalitat.

CARDEDEU: 26 d'octubre'14. Parc de Pompeu Fabra-Pinetons, Font de l'Om, Parc de la Serreta, riera de Cardedeu, casc antic...

Última setmana de juliol: Dimarts, anem a Badalona: Pont del Petroli, jocs a la platja, berenar al parc i passeig pel casc antic, de quan Badalona era un poble petit... Avui som poquets perquè ha fet una bona tempesta i a l'hora de sortir plovia a bots i barrals!

QUARTA SETMANA DE TARDES D'ESTIU: Passejada d'ombra per la Serralada de Marina.

...i Piscina-llac de Can Dragó. Comencem la tercera setmana de TARDES D'ESTIU amb la visita al MUSEU BLAU del Fòrum. Molt interessant!! Les fotos no són massa bones perquè no es pot fer servir el flash... i la fotògrafa quasi s'ofega de no respirar!
I el dijous, a la platja de Montgat Nord.

CAP DE SETMANA D'ACAMPADA: 12 i 13 de juliol. Anem de càmping a la platja de Gavà-Viladecans.
Bon temps i molt bona lluna! Piscina, platja, estel,  però també muntar i desmuntar tendes, preparar sopars i esmorzars. I com a extra, nit de lluna plena!

Entrem a la segona setmana de Tardes d'Estiu: PLATJA  i  PEGASO

Segona tarda: PISCINA TORRIBERA

JULIOL:  TARDES D'ESTIU.
Cada dimarts i dijous us anirem penjant les fotos.
Primera jornada: PARCS DE CAN SOLEI I CA L'ARNÚS.

JUNY: SORTIDA AL BOSQUET DE LES ESCOLES
Una tarda ben guapa. Hem "estrenat" el mirador i la zona de picnic, hem vist un xoriguer planejant, un insecte pal, un moixonet caigut del niu, marietes, una closca d'ou sota un pi, molts capgrossos, hem "escalat"...

SORTIDA PRIMAVERAL FOTOGRÀFICA
Dimecres 14 de maig'14  hem anat per la muntanya propera fins a la Font de l'Alzina per fotografiar i agafar alguna mostra de les plantes que estan ara abundoses i maquíssimes.
Els nens i nenes s'han mostrat molt bons fotògrafs i hi ha algunes fotos ben artístiques!
Farem una exposició el divendres a l'esplai amb algunes plantes que classificarem.

DESEMBRE'13
VALLPARADÍS, Terrassa
Dilluns 23 hem anat tot el dia d'excursió. La Isabel s'ha equivocat i hem agafat el tren en direcció contrària. Així que en lloc d'anar cap a El Papiol (direcció Sant Vicens) hem anat en direcció a Manresa. Quan ens n'hem adonat hem baixat a Terrassa. El Parc de Vallparadís és grandíssim i ple de coses interessants! També hem vist un castell, unes esglésies pre-romàniques, llac, piscines, jocs de parc molt diferents, zona d'experiments visuals i auditius... Hem dinat a unes taules de pic nic. Al matí feia fred però la tarda s'ha posat preciosa i amb solet.
Després de tot, no ha estat malament equivocar-se. Anirem a les Escletxes un altre dia, ara ja tenim excusa...
OCTUBRE'13
PATINATGE SOBRE GEL AL BLAUGRANA

JULIOL'13
ACAMPADA A CANET
Cap de setmana de 20 i 21 de juliol a "El Tros de la Rosa". Passant els dos dies amb el mínim indispensable i fent-ho tot entre tots.

MAIG'13
ANEM A LA FONT DEL DRAPET I BOSQUET DE LES ESCOLES
Està tot preciós, ple de flors grogues i liles!
ABRIL'13       CAN ZAM
Ja ha tornat la primavera i dos cops al mes sortim a fer passejadetes i a disfrutar del nostre entorn proper

ABRIL'13       CAP A LA FONT DE L'ALZINA PEL CAMÍ DE DALT
Avui hem anat des del nostre local a la font de l'Alzina per uns caminets preciosos. Tot està verd i florit. La idea d'aquesta tarda era fer fotografies de les flors. Els nens i nenes i també les monitores i monitors hem triat quines flors volíem fotografiar. La veritat, n'ha sortida alguna de molt i molt maca, quasi de concurs. N'hem trobat de tan diverses... sembla mentida al costat mateix de la ciutat!
Ara ja coneixem la ginesta, la rosella, la calcida, la lleterassa, l'albada, el bruc, l'estepa blanca i la negra...
També hem vist un dragonet i caprossos. Quasi tots són de granota, però alguns ens sembla que són de tritó (podria ser?)
 Tardes de Juliol: PARC DE LA PEGASSO PISCINA DE TORRIBERA PLATJA DE BADALONA PARC DE LA TRINITAT PARC DE LA BASTIDA Juliol; Platja de Canet Juny: Sortida a la Font del Drapet amb l'esplai. JUNY: tarda a Can Zam i a la llera del Besòs Disabte 28 d'abril: FESTIVAL DE CULTURA URBANA A BARÓ DE VIVER Dissabte 21 de gener hem anat a passar la tarda al PARC DE LA CIUTADELLA aprofitant aquesta mena de primavera que ens acompanya en ple hivern El dissabte dia 19 de novembre vam anar 13 nois i noies i tres monitors a la PISTA DE GEL del Blaugrana El passat mes de març vam anar al Parc del Laberint