CAMINADORS

BAIXADA DEL RIU GAIÀ
15, 16, 17, 18 DE GENER DE 2019

Desembre: Travessia de l'Arboç a Cunit
(de la línia de tren de l'interior a la línia de tren de la costa)

Novembre: CAP DE SETMANA AL PRIORAT

Riera i fonts de Rellinars
octubre 2018

Quatre dies pel Maestrat

El Gurri. Setembre'18

MARÇ: Fàbrica i Font de la Dinamita

FEBRER: El Marquet de les Roques, font de Llor, "base de la Màquina de tren"...

Febrer: Ruta pel Camp de Tarragona i el Baix Penedès.
Primera jornada, de Tarragona a Altafulla per l'interior, boscos i masos. Segona jornada, des d'Altafulla a Calafell per la costa GR-92.

Gener 2018: De la Conreria al poblat íber de Les Maleses:

26 de Desembre: LES DONES D'AIGUA. MOLÍ I PONT DE LES PIPES. ARBÚCIES

CAMÍ DEL RIU: De Monistrol d'Anoia a Torrelavit i Sant Pere de Riudebitlles.

GR-5 de Sant Iscle de Vallalta a la Creu i mirador de Pedracastell (Canet) i tornada per la carena fins a Sant Pol i baixada a Sant Cebrià de Vallalta

GR-97 DE CALDES DE MONTBUI A PALAU DE PLEGAMANS

JARDÍ BOTÀNIC PINYA DE ROSA I CALA S'AGULLA, Blanes
Maig: caminant pel PR de la riera de Calders des de Calders.
Març de 2017: GR-2 de Seva a El Brull i tornada pels pantans.

Febrer: GR-5 de l'Ordal a Gelida i tornada per Can Martivell

Iniciem 2017 amb la idea de fer GRs.
Gener: GR 92 des del coll de Parpers a Sant Bertomeu de Cabanes i tornada

26 de desembre: La riera de Salenys i la font de Panedès, des de l'antiga estació del carrilet "Bell-lloc Font Picant"... i després a fer la tarda a cal Nano (Fer i Lurdes, Tordera).
Un dia perfecte, clar i agradable. Última sortida de caminadors de 2016. Fins l'any que ve!

Desembre: Els Pèlags de Vilobí del Penedès i el bosc de Grau.

20 de novembre: Castell de l'Eramprunyà i serra d'Agulles

11 i 12 de juny
CAP DE SETMANA A VILADRAU, CAN RUSQUELLES

24 d'abril: GUANTA
Des del castell de Sentmenat, font del Bou, riera i salt de Guante i ruines de can Rossinyol.

13 de març de 2016 Per la Serra de Miralles, Anoia
14 de febrer de 2016 De Collfornic a SANT SEGIMON... amb alguna escapadeta més
10 de gener de 2016 BUSCANT ARBRES FANTÀSTICS PER ARGENTONA Recorregut prop d'Argentona per torrents envoltats de vegetació. Plàtans, alzines, roures, eucaliptus enormes, amb troncs gruixuts i capçades amples. Després de dinar al local fem la programació de caminades del 2016. Hem estat 11 persones.
26 de desembre: CAMÍ DE RONDA ENTRE PALAMÓS I EL PUIG D'EN GENER
Novembre: Investigació al voltant de Bescanó
Octubre: EL CAMÍ DEL RIU entre Sant Pere de Riudebitlles i Sant Quintí de Mediona
Setembre: CASTANYERS CENTENARIS PROP DE SANT BERNAT (Montseny)
Agost: SANTA AGNÉS I TORRENT DE LES TEIXONERES
Juny: CAP DE SETMANA A PONTS MAIG: Les figues de móro de Can Butinyà Caminada d'Abril: Aiguafreda. Riera de Martinet, Aiguafreda de Dalt, Serra de l'Arca. Molt maco. També al març: Hi havia una ruta de febrer que no es va poder fer perquè estava tot gelat... Doncs s'ha fet al març, aprofitant un diumenge que ha fet bo. El CAMÍ RAL direcció Manresa, pel parc natural de Sant Llorenç. MARÇ'15
La Fageda de la Grevolosa i Sant Nazari, a la Vola. El riu Ges a Sant Pere de Torelló.
Un racó fantàstic amb uns exemplars de faig enormes... i avui amb una mica de neu: Petjades de porcs senglars i de gat salvatge.

FEBRER'15
Sant Llorenç de Munt. Investigació des de La Barata.
Havíem de fer el camí ral fins als Hostalets del Daví, però el camí estava tan gelat que no s'hi podia pujar. Així que hem anat per l'altra banda de la riera de les Arenes.

GENER'15
Des de Can Cuyàs fem una ruta per Collserola fins el turó d'en Segarra i tornada. A la tarda fem la programació de caminadors per a l'any 2015. DESEMBRE'14 Dues caminades:
Hostalric, riu Tordera, riera d'Arbúcies i gorg de Perxistor.
Visita turística al castell, muralles i torreons d'Hostalric. Després fem una ruta des de la plaça dels Bous, baixant cap a les hortes i seguint la Tordera direcció Sant Celoni. Arribem a l'aiguabarreig de la riera d'Arbúcies amb la Tordera i seguim la riera d'Arbúcies cap amunt. Parc de les rieres i riera d'Arbúcies cap a la Tordera per l'altra riba. Tornada a Hostalric. Ens traslladem amb els cotxes cap al Gosg de Perxistor (terme de Gaserans), on dinem i tornem a Hostalric a fer el cafetó.
En total, 7 kilòmetres. 13 caminadors i una gosseta tremolenca. Dia assolejat i fantàstic, amb una llum i uns colors de luxe. Trobem encara alguns bolets. Hortsavinyà: La Taula de les Bruixes, la Pedra del Gamarús i baixar fins les Ferreres pel Suro del Llop. OCTUBRE'14
Cap de setmana a la CONCA DE BARBERÀ: Les Obagues del riu Corb -entre Llorac a Savallà-, Guimerà, Nalec, Ciutadilla. I l'endemà, parc eòlic de les Forques, Forés, Conesa, Sarral i Montblanc. Hem trobat bolets! Casa Arrufat, molt bé!

SETEMBRE'14
Fonts d'Argentona: Riera de Clarà, Font Picant, Font del Ferro.

JULIOL'14
Canet d'Adri i la RIERA DE ROCACORBA

LLUNA PLENA DE JULIOL'14
Passejada pel Delta del Llobregat, la riera de Sant Climent i la platja del Remolar.

JUNY'14
Cap de setmana al nord del Solsonès, amb estada a l'Era d'en Bella, a  SANT LLORENÇ DE MORUNYS. 10 caminadors... i 2 gosses!

MAIG'14:  LES AGULLES DE MONTSERRAT
Set caminadors i un gos. Recorregut màgic ara amunt, ara avall, ara grimpa, ara baixa per la canal... amb retorn al coll de Can Maçana pel GR 172. Molt maca!

ABRIL'14: SANT BERTOMEU, FORADADA DE CAN NADAL I TURÓ DE CÉLLECS

FEBRER'14: Investigació per la Serralada Litoral, des de Premià de Dalt
11 caminadors i una gosseta. Sortim del nucli antic del poble de Premià, pugem cap al Turó d'en Baldiri, després cap a Sant Mateu i finalment per la Cadira del Bisbe un altre cop a Premià. Amenaçava pluja, però finalment hem passat calor.

GENER'14:  Comencem el 2014 amb una caminadeta per Santa Agnés de Malanyanes: Primer fins a l'ermita i plou una mica, i ara ja plou molt més... així que només fem un petit trosset del bosc de ribera i tornem al cotxe. Decidim anar a Cardedeu perquè no para de ploure. Mentre fem un cafè amb llet, escampa. Pugem pel parc de la riera de Cànoves fins la font dels Oms. Tornem al cotxe i ara anem a fer la segona part del que ens havíem proposat per avui: Pujar a la Torrassa del Moro. Hi ha tot de núvols diferents i cel blau i molt bones vistes des de dalt de la torre (ens hem deixat la càmera al cotxe). Per dins de l'alzinar, pedrots rodons molt bonics. Dinem una mica a l'esplanada de la Torrassa i una altra part al local, on fem la programació de caminades per el 2014.

26 de desembre: Els Clots de Sant Julià i El Dolmen de Puig Roig. Baix Empordà.
       1 de desembre: Des de la Puda a Sant Salvador de les Espases i les roques de l'Afrau.   Cap de setmana de tardor al Catllar (Tarragonès). Embassament del Gaià, visita al castell del Catllar. Estada a Mas El Ventós.
      15 de setembre: EL DELTA DEL LLOBREGAT
Aquesta caminadeta ha resultat una mica rara. Ara plovisca, ara fa fred, núvols, torna a ploure... Per la platja no podem arribar a les basses de prop del riu. Acabem al Parc del Prat.
Lluna plena d'agost.
Uns quants que estem per la ciutat hem quedat per fer una passejadeta de tarda per Tiana i després baixar a Mongat a fer un berenar sopar i un banyet de lluna plena.

Dissabte 6 de juliol, per Collserola.
Caminadeta de tarda, des de Sant Cugat fins al pantà de Can Borrell.

15 i 16 de JUNY PEL RIPOLLÈS Dissabte, els Bufadors de Beví i diumenge, via verda del Ferro, salt del Malatosca i pantà de Cal Gat, a Sant Joan de les Abadesses. Caseta de fusta al càmping Abadesses. MAIG 2013  Fons marí del Penedès  (Gelida i Sant Sadurní)
De quan fa uns 15 millonets d'any era mar...

ABRIL 2013 Entre Sant Feliu de Codines i Gallifa.
Amb paradeta a Caldes, font del lleó a 74º!
MARÇ 2013 Pont Trencat de Sant Celoni. Breda. Pujada al Castell de Montsoriu. Hostalric. Gorg del Perxistor. FEBRER 2013 Font de la Pola, Hospital de sang. Per Sant llorenç de Munt. Avui ens hem equivocat un munt de cops, hem corregit, tornat al mateix punt, mirant mapa... però la ruta és fantàstica!
13 de GENER DE 2013. Primera caminada de l'any: La Romànica, font de Llobateres, bosc de Santigues, Castell de Barberà. Barberà del Vallès. Avui hem anat a propet perquè després havíem de fer la programació de caminadors per a aquest any. Excursioneta molt variada, amb racons maquíssims i d'altres cutres. Barreja de ciutat, fora ciutat i natura.Plovisquejava.
26 de DESEMBRE. ÚLTIMA CAMINADA DE L'ANY. Ruta per la Selva. Havíem de fer una investigació entre Llagostera i Santa Cristina, però quan hem baixat dels cotxes resulta que hi havia una cacera de senglars. Així que hem canviat d'idea i hem fet GR cap al Dolmen de Romanyà. DESEMBRE 2012 PARC DEL FOIX: PEL FONDO DE LA BOVERA I EXPLORACIÓ DE SENDERS. Avui no hem fet gaires fotos. Hem investigat diferents senders, amb un dia excel·lent i assolejat. Però no hem aconseguit trobar la pujada a les coves! NOVEMBRE 2012 OSONA: BOSC DE SAVASSONA, SANT PERE DE CASERRES, L'ESQUERDA OCTUBRE 2012 Com que havia plogut força i era perillós fer les Agulles de Montserrat per les relliscades, alguns vam improvitzar un tomb pel GR-92 des de la Conreria cap a Alella... OCTUBRE 2012 CAP DE SETMANA AL DELTA DE L'EBRE Hem anat dotze caminadors. La Pepi ha estat la campiona absoluta de picades de mosquit, seguida d'aprop per l'Alona. La casa Morritos, molt xula. Dos dies de calor i banyet. SETEMBRE 2012 VIA VERDA LLAGOSTERA-CASSÀ DE LA SELVA, anada i tornada. Aquesta vegada hem estat 21!! i d'aquests, 5 criatures. Els tres valents-valenta, Dario, Montse i Guillem, s'han fet els 14 km sencers caminant. JULIOL 2012 CINGLES DE BERTÍ. GRAU DE L'UIÀ. Només érem quatre, però tant el recorregut com la vista... com les punxes, va estar tot molt xulo! JUNY 2012 CAP DE SETMANA AL BERGUEDÀ. El dissabte fem el camí del carrilet entre el pont gòtic de Pedret i la colònia Rosal i pugem a Sant Quirze de Pedret. A la tarda passeig pel bosquet del Guiu. Diumenge, passejadeta pel casc antic de Berga, l'estany de Graugés i dinar a l'Ametlla de Merola. L'hostal del Guiu, retro total, envoltat d'enanitus entre muntanyes i ... al costat de riu. MAIG 2012 RIERA DE CORBERA DE LLOBREGAT Des de la font del Corró i les Deus fins als gorgs de la Mola i l'aqüeducte MARÇ 2012 Corbera de Llobregat, Sant Ponç i cova de les Comes (abans Avenc d'en Roca) FEBRER 2012 Ruta pel Montnegre, des de la Batllòria a Sant Martí de Montnegre i tornada per la riera de Fuirosos Primera caminada 2012 GENER: El Mogent des de Montornès cap a munt 26 de desembre: última caminada de l'any EL MONTNEGRE DES DE TORDERA
18 de desembre: ERMITA I CASTELL DE FARNERS Un dia preciós, un paisatge tardoral fantàstic!
13 de novembre: LES TINES DEL FLEQUER (Bages)
Pont de Vilomara i tines del Bleda, de l'Escudelleta, de les Tosques, riera i mas del Flequer.
19 caminadors i un gos
15 i 16 d'OCTUBRE: CAP DE SETMANA A CAPAFONTS (Serra de Prades) Amb 19 participants. Allotjament a l'alberg Somianatura. Caminada de dissabte: Capafonts - Les Torques - Font de la Llúdriga - Cova de les Gralles - Pont de Goi - Cova del Grèvol - Foradada - Capafonts. Caminada de diumenge: Capafonts - El pont vell - Les Fous - La Manugra - prop de Mas d'en Toni i tornada pel mateix recorregut.
SALT DE SALLENT, SANT PRIVAT D'EN BAS. SETEMBRE 2011 Diumenge dia 11 hem anat a caminar pel riu des de la zona de pic nic fins al salt del Sallent. Érem 12 caminadors. L'aigua molt freda, la vegetació frondosa, la temperatura molt bona.
A l'AGOST, alguns dels que estàvem per aquí hem fet un parell de passejadetes de tarda:
POBLAT ÍBER DE LES MALESES DES DE SANT PERE DE REIXAC

I una altra passejadeta per la RUTA PREHISTÒRICA des de la Roca del Vallès direcció cap a Sant Bertomeu de Cabanyes

JUNY: Cap de setmana al nord de la Noguera. La Marga D. ens cedeix la seva casa de Ponts per a allotjar-nos. El dissabte plou i plou i per tant fem més el turista que no pas caminem: Sanahuja, Gualter, pista perimetral del pantà de Rialp, Sant Pere de Ponts, riu Segre, font de l'aqüeducte...
Diumenge caminada de Basella a Altés i tornada.